Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

 

Trgovačko društvo:

Mirakul inovativna grijanja d.o.o.

Petrića glava 13/a

22240 Tisno

OIB:86460583846

E-pošta: djula@mirakul-inovativna.grijanja.hr

Transakcijski račun

IBAN: HR6524840081135069608

Swift: RZBHHR2X

Raiffeisen Austria d.d.

Trgovačko društvo je upisano u sudu Zadar – stalna služba Šibenik po MBS:110079701, temeljni kapital u visini od 20.000,00 kuna uplaćen u cijelosti. Ovlaštena osoba za zastupanje: Đ. Farkaš
 

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.
 

Uvjeti poslovanja

Kupac proizvoda je posjetitelj web shopa „mirakul-inovativna-grijanja.hr“ koji odabere barem jedan proizvod, stavi ga u košaricu, i pošalje narudžbu trgovcu i plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave). Web shop mirakul-inovativna-grijanja.hr ne sklapa ugovore sa maloljetnim osobama. Prihvaćanjem uvjeta poslovanja kod narudžbe izjasnili ste se da niste maloljetna osoba.

 

Slike i opisi

Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta, slikani sa naše strane i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Pravo da u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji segment poslovanja, uključujući, i bez ograničenja, sadržaj, vrijeme dostupnosti, pristup ili korištenje stranica kao i bilo koju vrstu informacija. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude, popusti vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

 

Servisni uvjeti

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.

Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda kvar ne bude otklonjen, obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac).

 

Ispravnost pošiljke i reklamacije

Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja te ih odmah reklamirati osobi koja je dostavila robu te odbiti preuzeti naručenu robu ukoliko su na njoj vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je dužan usporediti sadržaj pošiljke (vrstu i količinu dostavljenih artikala) s računom, te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta obavijestiti dostavljača. Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Mirakul inovativni sustavi grijanja će u najkraćem mogućem roku o svom trošku dostaviti artikle za koje se tako utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju.

Provjera ispravnosti narudžbe je odgovornost kupca te se naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka neće uvažiti. Potpisom na dostavnici kupac potvrđuje da je roba uredno isporučena.

 

Jamstvo

Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni od strane električara koji to potvrđuje svojim potpisom i pečatom kao gospodarstveni subjekt. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.

Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za ne tehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.

Mirakul inovativna grijanja d.o.o. je odgovoran za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

 

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti registrirani korisnik . U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku (pakiranje, dostava , povrat, itd…).

 

DOSTAVA

Opći uvjeti dostave

Okvirni je rok isporuke od 2 do 8 radnih dana u Hrvatsku i Sloveniju, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava u Bosnu i Hercegovinu i Srbiju je do maksimalno 10 radnih dana osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke, ovisno o carinskom postupku. Rok počinje od trenutka kad Mirakul inovativna grijanja d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu . Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu s težinom paketa i veličinom paketa. Cijena dostave dostupna je svim registriranim korisnicima, te je vidljiva u košarici.

Trenutačni status vaše narudžbe (zaprimljena, odobrena, predana na dostavu) možete pratiti u sklopu svog profila kroz modul narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.

 

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio bez isporuke kupcu i sl.) Mirakul inovativna grijanja d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

 

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

- Gotovinom (pouzećem) - kupac robu plaća dostavljaču prilikom preuzimanja.

(Kupcima savjetujemo uplatu netbankingom ili općom uplatnicom jer kod plaćanja robe pouzećem pošta obračunava 5,00 i više kn za otkup pošiljke odnosno manipulativne troškove preuzimanja novca od Vas i uplate na naš račun).

-NET-banking, internet bankarstvom - ukoliko imate internet pristup svom računu

- Virmanom / općom uplatnicom - možete platiti direktno na račun, u pošti, FINI ili bilo kojoj banci.

- Kreditnim karticama - usluga trenutno nije dostupna (uskoro će biti u funkciji).

Primatelj uplate je:

Mirakul inovativna grijanja d.o.o., Petrića glava 13/a, 22240 Tisno,

IBAN: HR6524840081135069608

Swift: RZBHHR2X

Raiffeisen Austria d.d.

Sve cijene na našim stranicama su izražene u kunama (HRK) s uključenim PDV- om.

U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 24 sata nakon odobrenja narudžbe. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Postupak pakiranja robe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu uplaćenih/preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

 

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

 

Zamjena reklamiranog proizvoda

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Mirakul inovativna grijanja d.o.o. obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz web formular za reklamacije. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

 

Otkazivanje ugovora / Jednostrani raskid ugovora

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

Kupac proizvod zapakira/vraća u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu odnosno zapakiran na način na koji je kupac primio proizvod.

Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem online formulara ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.

Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po stavku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.

* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,

* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed

*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od petnaest (15) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

 

Isključenje prava na otkaz ugovora / Jednostranog raskida ugovora / Obveze Kupca/potrošača

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.

AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.

Za umanjenje vrijednosti utvrđujemo uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Može iznositi od 0% do 20% za oštećenu ambalažu i od 0% do 100% za oštećenje proizvoda.

Kupac/potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,

Rješavanje sporova

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Šibeniku.

Mirakul inovativna grijanja d.o.o. može narudžbu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe „Podnogrijanje“ Internet stranice ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.

 

Mirakul inovativna grijanja d.o.o.

Web trgovina podnogrijanje.com